tyfis!

sitter hemma hos Sanne i Malungshem och har precis duschat och ätit frukost,, ska packa ihop mig och åka vidare till mitt älskade Idre idag, och vad händer då? jo då bjuder ju såklart vädret på minus 2 och stråålandesol så himla typiskt! när det har varit dimma i 2 dagar nu för att jag har varit här, :P

ska gå till Sannes jobb om 2 timmar och äta lunch med henne innan Magnus kommer hit och hämtar mig.

Har haft 2 jätteroliga dagar här trots att vi inte åkte något igår, på kvällen var vi på en sportbar och käkade supergoda hamburgare och efter det gick vi och bowlade :)

ne, dags att packa! vi ses i Idre! :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Ha det bra och ta det lungt många kramar

2011-01-19 @ 10:13:45
Postat av: mamma

Nänä det är jag som haft tyfis kram mamma

2011-01-19 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0