veckan som gått

hej och hå..

har haft en jätteskön och lugn vecka hos Magnus på onsdagen firade vi hans födelsedag med hans familj och en jättegod smörgåstårta! Vi har tittat mkt på tv, chillat, softat och haft det gött! gick på IKEA och Väla (shoppingcenter) en dag, och så fick Magnus den finfina idén att sätta upp sin dart-tavla vilket resulterade i att jag dagen efter hade träningsvärk i min högerarm (vem visste att man hade så många små muskler i armen som används när man kastar pilar) :P hahah

Idag hade vi ett omvårdnads seminarium som var trevligare än jag trodde det skulle vara.. och sen har jag mest tagit det lugnt efter lunch, ikväll ska jag hem till Sara och ha lite tjejkväll med några andra tjejer i t2 :)

och största nyheten idag JAG KLARADE OMVÅRDNADSTENTAN som jag hade 17 dec.. såååå skönt!

david, magnus systerson leker leken hoppa på magnus mage :P

min snygging!

älsklingen fixade lyxfrukost till mig på vår 1,5 års dag <3

Kommentarer
Postat av: mamma

carpe diem kram mamma

2011-01-10 @ 20:34:48
Postat av: Bengt-Arne

Grattis till tentan

2011-01-10 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0