älskade föräldrar!

ikväll hade vi ett ganska roligt samtal mamma, pappa och jag..

jag- "mamma, vart är alla våra klingsglassburkar?"

mamma - "jag har sylt i 5-6st i kylen så det är nog där de är, å så har nog Tina några"

jag- "men du kan ju köpa lite glass till din dotter så kan jag äta ur några ;)"

mamma- "men jag köpte ju ett sånt där paket med..."

jag- "SSSSSSSSSSCCCCCCHHHHHHHH MAMMA!!"

mamma- blir lite förstummad och inser vad hon höll på att säga.

pappa- fick helt plötsligt VÄLDIGT STORA ÖRON "va, vad har ni köpt??????"

jag- svarar snabbt som attan "nej inget, inget speciellt pappa"

pappa- "NI HAR KÖPT GLASS ERA SNOKAR!! jag vill också ha glass, jag har ju simmat 3500m idag"

jag- "jaja.. jag går ut och hämtar en" och beklagar mig högt och ljudligt att mamma avslöjade vår hemlighet..

När pappa får reda på sådana hemligheter så har föremålen i fråga en tendens att försvinna spårlöst väldigt snabbt... (t.ex. jordnötterna jag köpte till min flygande jacob) men jag får skylla mig själv där som inte hade skrivit en lapp vad jordnötterna var till.. men det är okej pappa jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att just jag har sådana glassfantaster som själv inte äter glass kram

2011-07-14 @ 08:22:58
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Anders behöver också lite gott ibland så tala nu om när ni köper hem något

2011-07-15 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0