fajita och mys

Hur kan man bättre spendera en ledig dag än att åka till metropolen Karlsborg?! jag kan inte komma på något bättre i alla fall :)

Körde hit i eftermiddags och tog en lång fika med Evelina som är i Sverige för tillfället.. min fina vän som om en dryg vecka kommer ha titeln mrs McMahon! ska bli så skoj att få vara hennes tärna och sen få träffa henne i USA när jag flyger dit om 2 veckor :)

18.00 slutade Sanne jobbet och då tog vi en promenad till sibylla grillen och åt varsin mjukglass. gick via ICA och köpte hem mat och hyrde film.. fajitas stod på menyn, och en flarra rosé slank ner väldigt lätt och fort!

summa sumarum, en väldigt trevlig dag! och ännu mer positivt är att jag är ledig även imorn!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Såg väl trevligt ut, ha det bra

2011-07-21 @ 19:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0