oavsiktlig bloggpaus..

hej å hå..

nu har det gått ett bra tag sen jag skrev, jag vet... sorry about that.
men jag känner att jag mest har jobbat och jobbat och då finns det inte så mycket skoj att skriva om :P

förra helgen var jag i Göteborg och hade det trevligt med vänner.. i veckan har jag som sagt nästan bara jobbat..

men något väldigt spännande som hänt är att jag var en snabb sväng i Linköping fredag-lördag och då flyttade hon som jag hyrt i andrahand av ut sina möbler,, så nu känns det verkligen som att lägenheten är MIN på riktigt :D och det är en underbar känsla! det står t.o.m. MITT namn på dörren!!

idag är jag ledig efter att ha jobbat torsdag-söndag.. så jag spenderar mestadels av dagen i vågrätt tillstånd.. vissa kanske känner att det är slöseri av sommaren men jag orkar inget annat.. är helt slut i både kroppen och huvudet så jag känner att detta är precis vad jag behöver idag!

nu är det mindre än en månad kvar tills jag äntligen flyger till landet på andra sidan, och jag längtar så jag tror jag spricker!! ska bli så skoj att träffa Matt och Julie igen, och även att få se hur Ewelina bor.. (vad jag fattade det som så bor hon bara typ 20 min från Matt och Julie) :)

ne, dags att titta på ett avsnitt av undercover boss.. hittat en ny serie på ettan som jag fick tips av en jobbarkompis att titta på.. vdn på ett företag går undercover och jobbar i en vecka för att se hur det faktiskt går till på sitt företag.. riktigt underhållande!

ha en bra dag alla ni söta som läser!

Kommentarer
Postat av: mamma

äntligen!!!!!!

2011-07-11 @ 21:38:17
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Trevlig läsning tycker jag ha det så bra som du kan många kramar

2011-07-11 @ 21:49:40
Postat av: Thomas

Undrade just när du skulle skriva igen :) Kram

2011-07-11 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0