a trip down memorylane..

Idag tog min kusin Anton studenten,, kan inte riktigt förstå att det var 5 år sen jag tågade ner för Mariestads gator iklädd min fina vita klänning och skrålade så rösten nästan försvann..
träffade även min älskade Sanne på Karlsholme idag.. fick världens längsta kram, GUD vad jag har saknat den bruden!! skönt att vi bara är 6 mil ifrån varandra i sommar! :)
men det är ändå med glädje jag tänker tillbaka på hur mycket jag har gjort de senaste 5 åren..
har besökt inte mindre än 9 olika länder (okej Danmark räknas knappt, men de pratar ett annat språk och har en annan valuta så joo det räknas visst) :P
Har hunnit med 2 vintersäsonger på Idrefjäll
Har gått en Musikalskola i ett år
Jag är dessutom 1/3 sjuksköterska!!

sjukt stolt över mig själv..

Imorn bär det av till Hanna ute i de dalsländska skogarna.. vin och chill, precis vad vi behöver då vi inte träffats sen November..

Anton och hans vän i det regniga studenttåget..

på Holmen


memorylane... en VÄLDIGT glad Emelie för 5 år sen..

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 18:50:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0