Linköping!

Befinner mig i min älskade lilla lägenheten i Linkan, Sanne och jag körde hit igår, gick på Ikea, och tog en sväng på stan..

på kvällen mötte vi upp Camilla och Amanda och gick till Steves och åt lite och drack lite öl (läs cider för min del) :P
hur mysigt som helst att bara sitta och snacka strunt med brudarna!! <3

Camilla och Amanda

B1 och B2


Camilla var lite småförkyld och Amanda skulle jobba idag så de gick hem efter 2 öl, men jag och Sanne kände inte riktigt för att gå hem, så vi gick till 55an och tog några öl till :)
pratade om allt mellan himmel och jord, precis som det ska vara! skönt att inte bo 40+ mil ifrån varandra längre! :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Ha en trevlig midsommar många kramar

2011-06-22 @ 16:16:18
Postat av: Sanne

Snart kommer vi bara bo 26 mil från varandra...

2011-07-22 @ 15:41:35
URL: http://www.sannidays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0