myshelg

I fredags körde jag till Karlsborg och till "frugan" Sanne :) så underbart att spendera fredag och lördag med henne! vi åt god mat, drack lite vin, tittade på Trassel och på Black swan.
igår hjälpte jag henne att göra sig fin för att gå på bröllop och sen körde jag hem igen och hade en trevlig kväll med våra grannar här på klövervägen..

Idag kom Tina, Johan, August och Alice över på middag.. så det har varit en riktig myshelg på alla sätt och vis :)

Sanne var jättefin inför bröllopet!

lillstrumpan och jag

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Ha det bra

2011-06-20 @ 10:57:18
Postat av: ellinor

men jag DÖR vilken söt unge! Och, ho som håller i na' är ju inte heller så pjåkig. SNYGGVE! <3

2011-06-20 @ 20:14:37
URL: http://iminnorway.blogg.se/
Postat av: Leonor

Håller med tidigare talare, vilken gullig unge! Trassel, just love it!

2011-06-21 @ 16:37:13
URL: http://tungelung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0