SOMMARLOV!!

Nu är tentan skriven och tentatorerna sa på utvärderingen att de var nöjda med min insats och hintade om att jag hade klarat den så nu ska det firas ikväll!! vin vin vin och lite cider, goda vänners sällskap och bara njuta av att vi har sommarlov! :D:D

sorry för dålig uppdatering senaste veckan, men som sagt tentan har tagit upp all min tid!

på torsdag kommer jag "hem" till mariestad och ska ha det gött!

men nu är det sommar nu är det sol nu är det koskit i hagen! och jag är glaaaad!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Grattis då och ha det så bra på "sommarlovet" många kramar

2011-06-07 @ 22:53:11
Postat av: Mamma

Välkommen hem det måste ju bara bli grill på torsdag kram och grattis mamma

2011-06-08 @ 07:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0