Goldfever!

Igår var det dags för Goldfeverkravall i Linköping, dvs 1000 studenter i 70-tals kläder som dansar loss :)
riktigt rolig kväll!
var på stan på dagen och hittade en riktigt cool klänning på myrornas och det gjorde kvällen mycket roligare, jag var itne så peppad på det innan för jag har lite förkylning i kroppen, och det känns idag
jag mår inte dåligt eller nåt men min röst är helt borta! låter som att jag är en 15årig kille i målbrottet ungefär..
ska gå och lägga mig tidigt och hoppas på att jag kan prata mer imorn, för jag pallar inte att dricka mer varmt te.. har sprungit på toa mer gånger än jag kan räkna idag :P hehe

lite bilder från kvällen.









Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Snygg klänning ni verkar haft kul kramar

2011-03-21 @ 08:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0