goseftermiddag!

Idag var Tina, Johan, August och Alice på besök hos Johans föräldrar i Ljungsbro så jag ringde johans mamma och bjöd in mig själv på middag ;)
såå mysigt att få träffa August och Alice igen lukta på bebis och titta på emil i lönneberga med August!
gick även 2 bamsekramar av honom när jag skulle gå, och det får mitt hjärta att svämma över av kärlek till min lilla prins! han är bäst!!

Alice tyckte inte riktigt om blixten när mamma tog kort på oss..

men i pappas famn trivs hon bra sötisen

randiga storebror tittar på emil i lönneberga med okänd mugg/pokal?!


och idag var vi i Norrköping och hade föreläsningar och på lunchrasten satte vi oss på terassen vid strömmen och solade, VÅÅÅR! :D

amanda visar stolt upp sin dumleglass ;)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Vilka två söta pärlor de är!

2011-03-22 @ 23:06:40
URL: http://www.sannidays.devote.se
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Ha det bra vi ses

2011-03-23 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0