Mariestad och öppethus

I fredags hade vi sektionssittning på flamman, väldigt rolig kväll med gyckel, och så höll jag och Victoria tal som blev väldigt uppskattat :)

I lördagsmorse åkte jag till Mariestad för att fira min underbara mamma som fyller 60 på tisdag, det var öppethus som stod på schemat, en väldigt lyckad och trevlig dag med god mat och många glada människor!

Mamma hade lagat massa god mat :)

min älskade mamma till vänster med 2 jobbarkompisar och min farbror och ingifta faster

min favvo Bengt-Arne och Maggan

Pappa och mina gudföräldrar Björn och Barbro

min lilla fotomodell August som absolut skulle ha slips för att hans pappa hade det
och den enda slips han ägde var julslipsen men det gick ju bra :)

nyaste fotomodellen Alice

som även kommer bli min nya duettpartner om ett tag :D



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Tack för god mat det var väldigt vad ni är lika Alice och du när ni sjunger

2011-03-28 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0