på en pyttelitenbostadsyta!

I lördags var det ju äntligen dags för melodifestivalfinal :D

Jag bjöd hem alla mina vänner, och 10 dök upp.. och för att alla skulle sitta/ligga så bra som möjligt blåste jag upp min 160 madrass och satte den framför soffan! det blev jättebra, och jättemysigt!

vi hade egna röstkort där vi röstade på artist, låt och kläder samt att alla la en 20a på den man trodde skulle vinna :)

det var en hellyckad kväll i mysighetens tecken!
tack mina underbara vänner för att ni stod ut och tittade på melodifestivalen med mig :P

Nu sitter jag på HUB och borde plugga.. men blogga är roligare ;)
dags att dyka ner i pneumokockernas trevliga värld!

Jimmy, Amanda, Maria, Tomas, Rasmus och Patrik i min soffsäng :)

Viktor, Joakim och Stefan gosade i min säng!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Alla sätt är bra utom de dåliga. Var det någon som vann? Kramar.

2011-03-15 @ 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0