crazy weekend!

Herregud vilken Valborg, men först ska vi backa till förra veckan när jag var i Idre,

Jag och pappa hade en underbar kortvecka, med sol och mys
här kommer ett litet bildregn

Här ser ni hur lite snö det är kvar

men de backarna som var öppna var helt okej :)

3stolsliften i Ost :P nu ska den rivas och upp ska istället en 6-stols lift..
Hejdå lilla älskade kärleksliften

Jag och Pappa myser i väst 6an, och bakom oss ser ni hur lite snö det är i västbacken
som i vanliga fall är full av snö och full av folk!


I helgen var det dags för Akuten, och nej jag menar inte sjukhuset, utan kravallen som har samma namn, Sjuksköterskornas festeri SSKål håller i denna, vilket betyder att jag som blivande Chief ska hålla i den nästa år.. I år svansade jag årets chief och sög in all kunskap.. Vi jobbade 11.00 till ca 08.30 dagen efter, dvs typ 21 timmars arbete.. herrejösses vilket jobb det är att hålla i en kravall.. kommer absolut ha mer respekt när jag går på kravaller i framtiden :P
Har inte så många bra bilder från kvällen då jag var upptagen med annat, men fick en bild på det grymma bandet som spelade :)


Nu ska jag fortsätta ta ikapp förlorad sömn och ta en liten powernap :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Sov gott

2011-05-02 @ 17:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0