hahahahah!

läste precis detta i Kickis blogg, hon är så himla söt och rolig.. lilla nollan ;)

"På vägen hem gick jag förbi Fadder Emelie. Skulle få hämta hennes gamla tenta i omvårdnad ;D Vi gick igenom den och hon förklarade eventuella missförstånd...
Emelie: Vi fick tvättning av toalett till exempel...
Jag: Meeen, vi har ju aldrig fått lära oss hur man ska tvätta en toalett..!
Emelie: Hihi! Nejmen det kallas så. Från huvudet och ner till midjan = övre toalett, från midjan och neråt = nedre toalett.
Jag: JAHAAAA!!! (a) (dööör av pinsamhet)
Säger bara såhär, tur som en tok att Emelie är så söt så man smälter! Vem som helst hade skrattat ut mig.. DUUU gör förmodligen det nu! :p
HAHAHA!! Jag skrattar ut mig, såhär i efterhand! ;)"


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Haa det bra allt är lungt här heja Sverige

2011-05-15 @ 09:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0