min födelsedag!

Tar en pluggpaus och skriver lite om min underbara födelsedag och SOF (studentorkesterfestivalen) som var i Linköping i helgen

Min födelsedag var helt underbar! började dagen med att rädda lite liv på vårdcentralen (eller var där iaf) :)
fick sluta redan 12.30 så jag kom hem tidigt vilket var jätteskönt, jag hade lite födelsedagskalas hemma hos mig med hemmagjorda smörgåstårtor och mys med vännerna! Det resulterade i att jag cyklade och köpte en biljett till SOF även denna kvällen, hade egentligen bara tänkt gå på lördagen men ångrade mig, ville inte sitta hemma på min födelsedag när alla andra var och festade :P
superrolig kväll!!

mina fina smörgåstårtor :)


jag och Ellinor

under kortegen hittar man sätt att anstränga sig så lite som möjligt :P


det ultimata sättet att inte tappa bort varandra ;)

Maria gillade min Piggelindrink :)

hittade 3 vikingar från Skövde inne på festivalområdet,
gissa om jag blev förvånad, men ack så glad :)


helgen har varit helt underbar! nu är det VFU och pluggpluggplugg som gäller tills 7e juni när jag har min terminstenta,, ber om ursäkt i förskott om det blir dålig uppdatering men det är vääldigt mycket plugg just nu :(

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Grattis i efterskott snygga smörgåstårtor de var säkert lika goda. Ha det bra och många kramar

2011-05-17 @ 10:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0