nytt soffbord

Idag besiktigades min lägenhet.. jag får inte ny färg på väggarna i hallen :( får helt enkelt vänja mig vid den underbart vacktra teracotta orange som är där nu..... SUCK.

men Jag hittade en ny tv-möbel och soffbord på blocket här om dagen, och idag var jag och pappa och hämtade dem (hon jag köpte av bor typ 4 gator bort.) lite ironiskt men ack så bra!!

soffbordet är lite större än de jag hade innan och det har en glasskiva i mitten, kände direkt att jag behövde hitta på något att täcka glasskivan med, då jag har mycket böcker och skolgrejer under bordet på den extra skivan under.. så jag klippte och tejpade ihop ett kollage från 06-till nu.. tog några timmar men jag är sjukt nöjd med restultatet! :D riktigt inspirationsbord!!


mitt kollagebord :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

snyggt Em men jag bara undrar finns jag med? Kram mamma

2011-05-27 @ 15:15:14
Postat av: Sanniiii

Av alla bilder jag finner föreställande migsjälv är jag på något vis påverkad av alkohol. Märkligt. Ville bara säga det.

2011-05-27 @ 18:51:36
URL: http://www.sannidays.devote.se
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Det är ett snyggt bord

2011-05-28 @ 00:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0