US and A!!

Idag bokade jag ÄNTLIGEN mina biljetter till det förtrollande landet!
4-16de Augusti kommer jag att befinna mig i Seattle USA!!
jag kan knappt beskriva hur mycket jag längtar, ska bo mestadels hos mina vänner Matt och Julie som jag och Hanna träffade på Fiji när vi var där 09. Är så glad att vi hållt konakten för de är helt underbara människor

och sen så bor ju även Ewelina där, som jag lärde känna på gymnasiet och som ska gifta sig i Karlsborg i sommar då jag ska vara tärna :) så det ska bli jätteskoj att få se hur hon bor och få träffa hennes vänner! :)

har världens största leende på läpparna nu, LIFE IS GOOD!

underbara Matt och Julie

jag och Ewelina för läänge sen, maj 06 för att vara exakt


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Det verkar inte fel

2011-05-03 @ 16:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0