händelserik helg

Igår var det dags för oss i SSKål att tävla i schlaget, en gyckeltävling som ett annat festeri anordnar varje år.
vi hade skrivit ett nytt gyckel, fixat outfits och spexade järnet! det var hur skoj som helst, vi vann tyvärr inte men det var skoj att vara med om hela grejen.



på kvällen var det sittning och sen eftersläpp. också det mycket trevligt, god mat och roliga gyckelframträdande, bland annat från skådis i mitt studentspex som tackade mig inför alla för att jag "står ut med dem" och gud vad rörd jag blev! mina fina skådisar..

imorse vid 9.00 var jag på plats på NH och hade dans med just dessa skådisar.. vi dansade igenom de danser vi gjort sofar och det gick jättebra! så stolt över dem!

sitter med Leonor i salongen nu och väntar på att första provföreställningen ska börja.. ska bli skoj att se hur årets spex växer fram!



ikväll ska jag bara ta det lugnt och njuta av att vara "ledig" (känns som att jag är det nu eftersom jag "bara" har praktik fram till jul)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det verkar tufft att "läsa" ha det bra och många kramar

2011-11-27 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0