im freeeeee!!

herrejösses vilken härlig känsla som sprids i min kropp nu! tentan är skriven, det kändes bra! blir väldigt förvånad och förkrossad om jag inte blir godkänd för jag skrev allt jag hade och lite till..

tog precis en powernap i min sköna säng.. hade nästan glömt hur det kändes att ligga ner i sängen utan att ha ångest :P
nu ska jag snart iväg till Victoria och öva inför imorgon, då ska SSKål tävla i gyckeltävling, det ska bli superskoj!!
och så ska vi gyckla på Hg ikväll, också skoj! :D

right now I love my life!!

puss o kram!

mitt älskade SSKål 11/12

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha så kul då

2011-11-25 @ 22:29:17
Postat av: mamma

SSSSkål minduktiga tjej jag längtar till JUL kramizzzzzar

2011-11-26 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0