tenta-p

Hej och hå..
sitter i skolan och läser och läser.. pluggvännerna gav upp för 2 timmar sen, men känner inte att jag har "råd" att cykla hem för då får jag inte lika mkt gjort.. men fasen va trögt det är att tentaplugga.. ena sidan av mig tycker det är skoj och intressant för jag lär mig ju saker, men andra halvan önskar att jag hade skrivit tentan nu så man kan slappna av i kroppen.. för detta är väldigt intensivt!
oron över om man går djupt nog och om man läser om rätt saker,
ångesten över att man inte läser på rätt.. fruktansvärt!
varför utsätter man sig för detta egentligen?!

trött tjej.com

Kommentarer
Postat av: mamma

Men snälla du måste väl försörja dig på något sätt eller???!!! Tja bandet på e-lux???Krammmmmmmmizzzzar

2011-11-19 @ 21:21:39
Postat av: Bengt-Arne

Det är bra att du läser det kommer att ge resultat. Kramar

2011-11-20 @ 09:47:57
Postat av: thomas

det är värt det i slutändan.. se nu till att komma hit snart bara :) kram

2011-11-20 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0