gånger 7...

ja, det var vad jag missade min tenta på, jag hade missat att ta ett tal gånger 7... SUCK! men men.. omtenta den 24e oktober, ingen big deal.

Veckan har gått i rasande fart med VFU.. har lärt mig massor!

i torsdags överraskade jag mamma och tina som inte visste om planerna jag smidit med pappa, :D alltid lika skoj att överraska folk :)
hade en mysig torsdag och fredag hemma och sen åkte jag tillbaka på lördag morgon för att hinna till sjukhuset till 13.30..

Imorn natt gör jag mitt sista pass för denhär perioden och sen är det tillbaka till skolan som gäller i några veckor innan jag drar ut på vfu igen.. Känner på mig att denhär terminen kommer gå i ett rasande tempo!

min lilla prins.. har blivit stora killen <3
image description
och lilla trollfia växer så det knakar!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Kom igen många kramar

2011-10-04 @ 16:24:45
Postat av: Sanne

Jösses vad morfars släktdrag syns tydligt hos Alice!

2011-10-07 @ 12:43:25
URL: http://www.sannidays.devote.se
Postat av: Thomas

Tråkigt på tentan gumman, men du klarar den nästa gång!

2011-10-08 @ 14:34:11
Postat av: mammaneta

men skriv något nytt kram mamma

2011-10-12 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0