höst!

Hejsan hoppsan!

vet att det dröjer mellan inläggen men just nu är det mycket plugg och ja.. ska inte stickas under stol med att det har blivit en hel del partajande också :P

förra helgen tog SSKål semester och åkte på finlandskryssning.. vi och ca 1800 andra studenter i overall :)
temat var djungel och vi hade superskoj!!

camilla, Victoria, Elin och Patricia (man ser även mig i spegeln till vänster i min leopard t-shirt)

köpte estnisk päroncider som hette kiss.. ju längre kvällen gick desto roligare blev detta :P

så kan det se ut när studenter har fantasin på topp :P


I fredags var det dags för Hälsouniversitetets festerier att ha sittning, temat var Hatt och det var skoj att få träffa de andra festerierna utanför skolan..

jag och min bordsherre Magnus

efter det hade vi mellanfest på min och Ellinors vind.. blev ett jäkla drag :)


Igår hade Camilla (SSK) och Christian (läk) gemensam fest, de bor mitt emot varandra och båda dörrarna var öppna.. många glada studenter kom dit och det blev verkligen en toppenkväll!

Nu väntar en ny vecka med föreläsningar och basgrupper.. vi läser just nu om hjärtat och cirkulationen, tycker det är jätteintressant! :D

och jag måste även berätta om vuxenpoängen jag håller på att skaffa mig just nu.. jag och Ellinor håller på att koka pumpa och sötpotatissoppa! Vi får se hur den smakar, men det luktar väldigt gott i min lilla lägenhet! återkommer med resultatet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0