mosterhjärtat!

åååh.. mitt hjärta fullkomligt exploderar av kärlek till "min" lilla prins!

Idag ringde Tina när de var hemma på Klövervägen, för de ska komma till Ljungsbro i helgen som bara ligger ca 1,5 mil från mig så jag bad henne ta med min vinterjacka och termobrallorna som ligger kvar i Mariestad..

När hon ringde och sa att hon hade hittat jacka och byxor hörde jag August i bakgrunden som sa "jag vill åka till Emelie IDAG!" varav Tina försökte avleda honom genom att muta med att de ska äta bullar sen som de bakat idag, men han står på sig och säger "jag vill inte äta bullar, jag vill åka till Linköping NU!"..

att man kan älska någon så mycket, helt otroligt!

älskat dig från första stund August
mys på altanen

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag håller med, du ÄR bättre än nybakade bullar :-)

2011-10-19 @ 21:35:38
Postat av: Bengt-Arne

Vad roligt det är att känna sig uppskattad

2011-10-20 @ 16:14:36
Postat av: almina och lizette :) !

naw!

2011-10-24 @ 21:49:05
URL: http://alminalizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0