snabbvisit @klövervägen

Mamma och Pappa kom och hälsade på mig i Linköping idag, mycket uppskattat! vi åkte till IKEA och sen till Maxi för att fylla en stackars tom studentkyl och frys, tack underbara föräldrar..
jag åkte sen med hem till Mariestad, varför behöver vi inte gå in på här, kände bara att det verkligen behövdes!
Spenderade kvällen hos Tina och c/o, tacos stod på menyn och det var jättegott och framförallt mysigt med familjemiddag.
nu ligger jag i sängen i gästrummet och har gosat ner mig under 2 täcken, (min säng är fortfarande belamrad med annat, men jag klagar inte!)
åker tillbaka till Linköping imorn fm. nu ska jag sova gott och njuta av den extra timman sömn vi får inatt! den är välbehövlig efter 2 sena nätter som varit, först kravall i torsdags, och så gårdagens bugg i Motala till Casanovas och Wahlströms, som förövrigt var en toppenkväll!!

sov så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att det blev en god sömn inatt ha det bra många kramar

2011-10-30 @ 09:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0