veckan..

nu har det nästan gått en vecka igen, men det blir så ibland, skrivlusten finns där men orken finns inte, skulle också kunna skylla på att det är höst, mörkt, kallt, grått... :P

förra helgen fick jag finbesök av Tina och C/o. Så underbart att träffa dem igen! vi var på IKEA på fredagen och på lördagen var jag med och tittade på barnteater, älskar att umgås med mina små älsklingar!

vem kan motstå denna lilla guldklimp liksom?!

eller denhär?!


i måndags skrev jag min omtenta i läkemedelsberäkning.. Den kändes bra, jag räknade tentan 5ggr och fick samma svar alla 5 gångerna, så håll tummarna för mig!

veckan i övrigt har flutit på, jag har gått och blivit medlem i Medley, ett gym här i Linköping som har gym, gruppträning, och simbassäng. Passar mig perfekt, så jag simmade min första km i tisdags :)

Igår var det kravall på Kårallen, en riktigt trevlig kväll med många glada människor och underbara vänner :)

som bevis: en hög glada SSKålare :)


nu kom Ellinor precis hit, vi ska gå och panta burkar och köpa vaniljsås, idag ska det mumsas äppelpaj,
tack Tina och August för den :D

vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0