nu känns det bättre!

Har haft 4 pass på min praktik och det är verkligen jätteskoj!! stor skillnad mellan termin 2 och termin 3, jag får mycket mer ansvar och får göra så mycket mer! :D

oron jag hade innan är helt borta och nu längtar jag till praktiken, kanske inte jätteskoj att det är i Motala, men det går bra än sålänge!

just nu jobbar jag jättemycket och jag sover över i ett övernattningsrum i Motala, vilket betyder att jag inte har internet så mycket just nu (förutom på iphonen, men där kan jag inte blogga för blogg.se har inte fixat någon app än..)

nu går bussen om 2 timmar och jag måste laga matlådor för såna måste man också ha med sig många när man har praktik i Motala....

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Det sade jag ju att det ska gå bra kramar tillbaka

2011-09-28 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0