underbara underbara helg!

I torsdagskväll fick jag finbesök av fröken Hanna :D
vi köpte pizza och var bara hemma hos mig och myste.

på fredagen tog vi först en runda på stan, sen via min skola. På eftermiddagen var jag tvungen att räkna lite läkemedelsberäkning eftersom jag har tenta på måndag (imorn) men sen vid 18 mötte vi upp Johanna och Christoffer på 55an och drack lite cider och pratade minnen från Idre.
vi fortsatte hem till mig och förfestade. Erik och Robin (två vänner härifrån) ringde och fråga om de fick joina, så vi blev ett gäng som satt och hade väldigt trevligt här hemma..
vid 21 kom ÄÄNTLIGEN Ellinor hem från Cypern, hon har varit där en vecka, så hon kom också förbi :). Johanna hade fått reda på att hennes fotbollsmatch hade blivit framflyttad dagen efter och ville därför inte gå ut längre, så Ellinor fick köpa hennes biljett och hängde med oss ut på Kravall.. vi dansade loss i våra overaller och hade en riktigt rolig kväll/natt på Kårallen :D

Hanna, Christoffer och Johanna

jag, Hanna och solbrända Ellinor på Kårallen

knäppo 1 och knäppo 2 :)

älskade partybrud!


Lördagen mådde vi precis så bra som vi förtjänade :P men vi trotsade huvudvärk och trötta kroppar och cyklade till Berga där en stor dragkampstävling hölls, tittade en stund, men kände sen att tröttheten tog över så vi cyklade hem igen, eller nej! vi cyklade först till gamla Linköping och gick där en stund, seen var vi för trötta så vi drog hem och tittade på film :)
lördagkvällen hade tacokväll på schemat a´la familjen Hetzy (som vi kallade oss i Idre) så Malin och Johanna kom förbi och vi hade en supertrevlig kväll med mer Idre-minnen!

Hanna utanför bankkontoret i gamla Linköping


Idag var det tyvärr dags för Hanna att åka hem, så jag lämnade henne vid tåget klockan 12 och sen dess har jag mer eller mindre räknat läkemedelsberäkning hela dagen.. vid 16.30 upptäckte jag dock att Elisa´s skulle spela på Cupolen här i Linköping ikväll.. ringde då direkt till Lars som jag vet kör deras buss och som är en väldigt nära vän till mig, och han var där, så jag satte mig på cykeln och mötte upp honom utanför cupolen, gick med in och snackade med Elisa och gänget..
cyklade tillbaka med en vän till 18 när de började spela och var riktigt taggad på mycket bugg i 4h! men det visade sig att det bara var 50+are där inne, och det var lite av en besvikelse, för de bjuder inte upp "unga tjejer som oss" och ärligt talat har jag inte lust att dansa med dem heller.. så jag och Helené dansade 2 danser var med de få killarna vi kunde hitta och sen cyklade vi hem igen, då var klockan 19.20 :P haha.. 120kr åt skogen.. men men
nu är klockan 22.47 och jag har räknat massa mer.. känner mig hyfsat säker nu så jag hoppas det ska gå bra imorn! ni får hålla tummarna för mig :D 14-16 skriver jag imorn!!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Lycka till jag håller alla tummar

2011-09-19 @ 08:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0