zzZZzzZZzz

ja, så känner jag att jag vill låta nu, meen jag sitter på föreläsning. och än sålänge har förläsaren inte övertygat mig om att det var värt att gå hit såhär tidigt.. :P

Nolle-p är över, och det är skönt, men ändå lite tomt för nu sätter ju skolan igång på allvar.. igår satt jag och räknade läkemedelsberäkning i flera timmar, med X antal samtal hem till pappa när jag blev förtvivlad över min "dumhet"... vi får inte ha ett enda fel på denna tentan eftersom det handlar om läkemedel så jag förstår men blir ändå press.. så nu blir det råplugg onsdag-torsdag, sen på torsdagkväll kommer ÄÄNTLIGEN!! Hanna hit!
pga hennes och min skola så har hon inte kunnat komma hit än, men som sagt nu är det dags :D vi ska gå ut på fredag och sen blire Hetzy-tacokväll på lördag :D

ne som sagt sovmorgon hade suttit fint för denhär föreläsningen är verkligen inget att ha tyvärr :(

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne Collberg

Ha det bra det är bara att läsa. Kommer till Linköping idag onsdag för att titt på hockey i Stångebrohallen

2011-09-14 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0