ny kärlek!

Idag rullade det in 3 högskolepoäng till för Hälsa Etik och Lärande kursen jag gjorde i början av terminen..
jag tolkade det som en godkänd tenta även om det var ett arbete vi skrev, och efter "tenta" får man unna sig något fint.. så jag tog ett strög på stan och hittade en helt fantastisk klänning på H&M. Blev kär vid första ögonkastet och jag är övertygad om att den kommer användas flitigt i sommar :D

min nya kärlek


Nu ska jag gosa ner mig i min one-piece i soffan och titta på film! härlig lördagkväll :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Fiin! Fanns den i fler färger t.ex. rosa?



P&K

2012-04-29 @ 20:14:24
Postat av: Bengt-Arne

Snyggt ha en bra valborg kramar

2012-04-29 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0