Semester!

Ja det känns nästan som att jag är påväg till det. Sitter i skrivande stund på tåget till Uppsala för att hälsa på min fru Sanne!
Jag vet att det varit väldigt tyst här några dagar men jag har som sagt väldigt mycket att stå i med akuten och skolan.. Nu lugnar det ner sig lite med skolan då jag betat av mina praktikpass redan (har egentligen nästa vecka på mig med) men den kommer spenderas till att skiva en rapport och fixa klart allt inför Valborg!
Men åter till helgen, den kommer altså spenderas i Uppsala och imorn ska vi på västgötanations damsittning! Gud vad jag har längtat efter det, få gå på sittning utan att vara det minsta ansvarig :) bara kunna njuta och ha det grymt skoj!!
Nu ska jag återgå till min goda chai-latte som jag hann köpa på Stockholms central :)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Var det bra

2012-04-27 @ 23:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0