camping

andra dagen i Vancouver körde vi upp till Grouse mountain där man kan åka en gondol upp till toppen.. och därifrån var det jättefina vyer, och så hade de 2 grizzlybjörnar som de adopterat sen de blev övergivna som små. coola djur!
slalombacke...
fina berg runtomkring.
björnarna
hittade en stollift man kunde hoppa upp i.. längtar lite till vintern :)
 
När vi kom hem från Vancouver packade vi snabbt om till en natt i tält.. Vi åkte med Evelina och Jeff till hans föräldrars sommarstuga (trailer) och hade en riktig camp-night där vi satt runt elden och pratade och drack fram till 2 på morgonen.. vi hade jätteskoj
 
igår åkte vi ut på den lilla sjön som ligger precis vid deras stuga.. jag fick testa att åka wakeboard igen, herregud vad skoj det är!! :) tog mig 5-6 försök att komma upp men sen gick det bra :)
vi åkte även ringar efter båten, vilket resulterat att jag har träningsvärken från helvetet idag, jag har ont i hela kroppen, speciellt i muskler jag inte visste att jag hade :P kommer bli jobbigt att bära väskorna imorn på de ställena då jag inte kan rulla dem...
 
det var jättevackert där de bodde
såå skoj!
Hanna och Evelina i ringarna..
jag och Hanna gör oss redo för en åktur
 
idag är sista heldagen här och vi ska snart äta lite frukost och sen åka ut och göra den sista shoppingen..
tiden här har gått så snabbt, men det är väl så om man har skoj så flyger dagarna förbi.. vill inte riktigt att denna semester ska ta slut, för jag vet att skolan närmar sig med stormsteg och jag vill vara ledig lite till! :P
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Tack Emelie för fina bilder och trevlig text Stor kram

Svar: tack själv Bengt-Arne för alla fina kommentarer! :)kram tillbaka!
Emelie Backlund

2012-08-20 @ 20:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0