hemma

igår var det dags att flytta tillbaka till Linköping och min lilla bunker! Mamma och Pappa var snälla och skjutsade mig med tunga väskor.
Nu ska jag bara njuta av att vara i "min stad" igen och ikväll väntar NH med några vänner :)
och nu är det inte långt kvar tills jag äntligen får träffa Hanna och sätta mig i ett flygplan igen som tar mig till Seattle USA!! längtar så jag spricker snart. ska ner på stan och fixa lite inför resan när jag har ätit frukost.
det var nog allt för nu,
overandout

Kommentarer
Postat av: mamma

Va hemma? du har ju varit hemma :-)kram

2012-08-03 @ 22:07:52
Postat av: mamma

Va hemma? du har ju varit hemma :-)kram

2012-08-03 @ 22:07:53
Postat av: Monica

Hej Emelie!

Åå du måste ge Evelina o Jeff stora kramar från mig o Clas.
Jag hoppas att du får en trevlig vistelse i Seattle samt en bra flygresa.
Kram Monica

2012-08-04 @ 14:02:56
Postat av: Bengt-Arne

Har precis varit hemma hos din far och mor och avnjutit hamburgare efter kanalsimmet ha det bra många kramar

2012-08-04 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0