shopping!

Idag åt vi frukost i lugn och ro (som sig bör när man är på semester) och sen styrde vi bilen mot Westfield, southcenter mall. :)
väl där strosade vi runt i många timmar. Tittade i måånga butiker och shoppade i några av dem.. köpte lite kläder på bl.a. Forever 21, underkläder på Victoria secret och smink till Sanne på Sephora!
vi har långt ifrån gått igenom hela köpcentret så vi lär återkomma dit någon dag :)
på kvällen åt vi thaimat och så åkte vi förbi Dairy Queen och köpte Blizzers (mc Flurrys, fast mkt godare för det fanns så mkt att välja mellan) jag tog en double fudge cookie dough, ja ni hör ju ;)
känns bra att köra här nu, man är lite nervös i början för det är mkt bilar och många filer överallt! men nu börjar vi hitta lite här omkring och behöver inte GPSen lika mkt, men det är skönt att ha den!

imorn ska vi nog åka till en affär som heter Best Buy där de har mkt elektronikprylar.. ska titta på digialkameror, Hanna behöver en ny och jag tror jag ska köpa en ny jag med, efter ett år som festerist så är min kamera lite mörbultad :P
sen funderar vi på att gå på bio på em/kvällen!

hoppas ni har det bra där hemma! vi stortrivs och håller även på att planera en valsafari/Canada trip till nästa helg, ser verkligen fram emot det, och att kunna bocka av Canada/Vancouver på "livslistan" :)

Kommentarer
Postat av: mamma

kul att ni kommit igång med shopping.Vi hörs kram mammma

2012-08-10 @ 11:01:54
Postat av: Bengt-Arne

Ta det lungt med handlandet ha det bra många kramar

2012-08-11 @ 13:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0