härliga dagar i backen!

Nu har vi åkt skidor och snowboard i dagarna 3.
dag 2 och 3 var vädermässigt mycket bättre än första dagen.
dag 2 fick vi med Ellinor ut i backen på förmiddagen, hon var jätteduktig! men förstår att hon tyckte det var svårt när man aldrig stått på skidor förut.. jag fick iaf en väldigt fin pose från henne ;)

och en "här sitter vi i liften-bild" :)


igårkväll tog vi en promenad till Hundfjället och bara snackade skit, Ellinors skor pajjade, men vi lagade det väldigt fint med silvertejp, för som alla vet är saker inte trasiga förns de inte går att laga med silvertejp ;)


senare på kvällen spelade vi spel och myste oss..

dag 3 i backen så var det stråålande sol på förmiddagen, jag och Sanne drog några åk i svarta backar, och det var jättehärligt att susa fram, för det var -10 så föret var perfekt!!
på em blev det jättemolnigt vilket gjorde att man inte såg några konturer i snön alls, + att det började snöa så vi gav upp efter 2 åk :( men ikväll väntar fjällis! då ska det skakas rumpa innan vi far tillbaka mot Linkan.

några bilder ifrån förmiddagen!

pappa njöt i solen

jag hade det inte så dumt jag heller!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas nu att alla ben och armar är hela . Ha det bra och många kramar

2012-02-09 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0