HEL 2

Sitter i skolan med min basgrupp.. läser just nu kursen Hälsa Etik och Lärande del 2. Vi skriver ett förbättringsarbete som en avd. på sjukhuset har bett om hjälp om. lite intressant men ändå väldigt onödigt arbete då just vår avdelning inte har ett speciellt stort problem utan det känns som att de "hittade på" ett för att vi skulle ha något att göra :P

annars, rullar livet på, det är nolle-p så jag går runt i min lila overall..
imorse var jag på gymmet innan skolan började vid 9 *STOLT* Sprang några km och rodde några mil..

ikväll ska jag först dansa med Spexet och sen är det kravall som gäller. måste även börja packa snart, för på söndag åker jag till Tandådalen för en kortvecka med familj och vänner, SOM jag längtar!!



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ta det försiktigt i backarna om hoppa över sista åket kramar

2012-02-03 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0