premiär!

Idag var det äntligen dags för premiär av Linköpingsstudentspexs 41a uppsättning.. jag har ju varit koreograf tillsammans med Leonor i år och det var en fröjd att se att de flesta danserna faktiskt satt rätt bra :)
efter föreställningen gick jag och Leonor hem till mig och bytte om till långklänningarna och drack drinkar innan det bar av till Garnisonen och livgrenadiärsmässen för galasittning.. så skoj att få klä upp sig istället för att bara dra på sig overallen som jag i vanliga fall alltid gör nu för tiden :P
Sittningen var mycket trevlig och det var riktigt god mat. Klockan gick väldigt fort och vips var klockan 3 och det var dags att åka hem.. (blir lätt så när sittningen börjar 23.00!)

Nu är det dags att sova massor så jag orkar plugga och träna imorn!
men bjussar på en bild på kvällens outfit! älskar min gråa klänning :)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Tiden går fort när man har roligt

2012-02-12 @ 09:47:47
Postat av: Karin

Oooh, ja verkligen superfin klänning!!!!! :)

2012-02-18 @ 17:15:40
URL: http://www.traningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0