spex 12

har precis kommit hem från NH, idag har vi städat ur teatern, föreställningsperioden är slut för dethär året.. Det har varit ett fantastiskt spex, slutsålt 4 av 9 föreställningar och jag har haft så roligt! fick hoppa in i orkestern och spela flöjt i tisdags, otroligt underbar känsla att sitta i en orkester igen, jag har bestämt mig för att söka orkestern nästa år. :)

sista sittningen igår var galet rolig, jag och Leonor var sjuksyrror och hade beställt hem fina "gammeldags" sjuksköterskehattar.. vi dansade hela natten lång och jag kom inte hem förns 05.20..

Idag är jag väldigt seg pga lite sömn och att kroppen kan slappna av efter intensiva veckor!

här kommer en liten bildbomb från årets föreställningar och sittningar..



jag och Leonor gycklade på sittningen

älskade skådis 12 ¨på Pride-sittningen

hela uppsättningen i spex 12 :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det verkar som att det var kul. Nu får du lägga dig tidigt i kväll många kramar

2012-02-26 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0