dans dans :)

Ska snart cykla till skolan och dansa med Leonor, vi ska koreografera de sista danserna till spexet och sen ska vi lära ut en dans lite senare idag..

tror jag bytte design på bloggen lite för snabbt för nu spöregnar det ute :( jag som var så glad för att det var vitt utanför mitt fönster...

ikväll ska vi ha lite spelkväll jag, Ellinor, Erik och Robin, ska spela sequence och dricka lite vin, ser jag fram emot!!

well, thats it for now. Händer inte så mkt just nu, jag njuter av att vara ledig! :)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Passa på ocn njut du det komerr kanske att bli jobbigare längre fram.Ha nu en trevlig kväll, kramar

2012-01-12 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0