emelie, undersköterska

Idag skrev jag sista tentan för terminen.. jag tänker inte vara övermodig men är nästintill säker på att jag klarat den vilket betyder att jag nu är klar med termin 3. jag är HALVVÄGS i min utbildning. Och kan nu titulera mig undersköterska :D

herre min gud, jag har klarat 90 högskolepoäng. När hände det?!

På eftermiddagen idag var vi ett gäng som cyklade hem till Maria och bakade kladdkaka, snackade massa strunt, tittade på tv och bara myste! perfekt dag!

nu får vi se vad jag ska hitta på på mitt "vinterlov" jag börjar inte nästa termin förns 23dje så vi får se vad jag hittar på..


Kommentarer
Postat av: T

Well done sis! Du kan hälsa på oss hint hint på lovet. P&K

2012-01-10 @ 10:05:09
Postat av: Bengt-Arne

Du får väl ut och åka skidor på längden som omväxling

2012-01-10 @ 15:33:46
Postat av: Mamma

Som hintat av T kan du oxå ta en sväng hem till Mariestad :-)

2012-01-11 @ 07:38:09
Postat av: Pappa

Du är en pärla. GRATTIS. Jag är jätte stolt över dig.

2012-01-12 @ 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0