I said zumba hey!

Idag cyklade jag och Amanda ner till Medleys sporthall för ett mega-zumba pass!
det var drygt 100 personer där och dansade, hur skoj som helst, och ledaren var grym med roliga låtar och mycket shake shake shake! ;)
svetten lacka på alla och vi körde gärnet! har precis gjort mitt sit-ups pass här hemma också och snart ska jag slänga mig in i duschen, måste bara sluta eftersvettas.. haha

jag har satt ett nytt mål och det är till min födelsedag, när jag har gått ner till mitt mål kommer jag kunna ta på mig mina "skinny-jeans" som jag inte kan ha nu.. så det är upp till bevis Emelie. ni SKA få se mig i de jeansen på min födelsedag :D

puss o kram för nu..

Kommentarer
Postat av: mamma

jag stöttar dig till 1000 :-)kul att du hittat något som passar dig kramizzzzzzzzzzzzzzzzzz

2012-01-14 @ 17:55:31
Postat av: Bengt-Arne

Kör hårt kramar tillbaka. Här snöar det lite fjun nu

2012-01-15 @ 10:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0