Tiden går..

satt och funderade länge och väl på detta, ringde både mamma och Tina och kom tillslut fram till att:

Idag var det 16 år sen jag fick min fot gipsad..
jag trillade på isen på trettondagsafton och fick en spricka i hälen och en liten flis av benet åkte ur..
jag minns den kvällen väldigt väl, jag hade jätteont (duuh) och fam Hansson skulle komma på middag. Jag minns speciellt att jag hade jätteont, för jag orkade inte vika servetterna snyggt. Det var något jag annars älskade att göra när mina föräldrar skulle ha middagar. Men just denna kväll hade jag för ont.
jag sov i pappas säng med en av våra stora puffar under benet. Eller ja sov och sov, jag tog mig igenom natten
och dagen efter minns jag att Marika var jättestolt för hon fick köra mig i rullstolen på KSS. Vi pratade om hur häftigt det vore om något var brutet och jag skulle få gips!
Jag minns att jag fick svaret att benet inte var ok, borde jag varit ledsen och irriterad över att behöva ha gips i 6 veckor, men jag kände mig ascool. jag skulle få ha gips, stentufft!! ;)

men shit vad tiden går.. 16 år sen! är jag ens 16 år liksom?! hahah
Vet tyvärr inte om jag har någon bild på när jag hade gips, eftersom digitalkameran inte existerade då.. men nån gång när jag är hemma på Klövervägen ska jag rota igenom gamla bilder och se om jag hittar något..

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Skönt att hälen blev bra,ha det bra

2012-01-09 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0