jag har inte försvunnit..

jag har heller inte glömt bort er som läser, men jag har bara haft NOLL lust att uppdatera, blir så ibland,
jag jobbar massor och drar in lite välbehövliga dolares.. pengar växer inte på träd när man är student så just nu kör jag en 7 dagars.. jobbar 7-16 imorn och sen dubbelpass 7-13 + 16-22 på söndag.. *pjuh*
 
vad har jag gjort sen midsommar då? jadu. det är inte mycket det, jobbat jobbat och jobbat.. sen har jag umgåtts lite med Tina och gänget och så har jag tränat lite, med betoning på lite tyvärr.. får ta och bli ändring på det nu i juli, vill ju vara lite mer fit tills jag åker till USA om en månad, så nu blir det hårda tag ett tag framöver.
 
och så vill jag särskilt skriva att jag tänker på dig Bengt-Arne! hörde om din olycka och jag hoppas du mår mycket bättre!
 
några bilder från veckorna som gått
 
firade midsommar med min fina Hanna i Dalsland.
lekt med Alice och August
tittat på fina solnedgångar i hamnen över Vänern

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Snygga kort jobba på det är väl bra att ha "en massa pengar när du ska ut och resa".Det går åt rätt håll. Ha det bra många kramar.

2012-07-07 @ 11:06:43
Postat av: Tina

Aningens vissen midsommarkrans... ;-)

2012-07-07 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0