mysdag med William

I förmiddags hade min lilla kusin William märkestagning på Ekudden, men han har kommit så långt så han simmar för silvermagistern och då ska man simma 2km. Det hinner han inte på de 40 min som de har märkestagning så jag åkte ner och vaktade honom idag, han var jätteduktig och kämpade på tills han hade simmat alla 40 längderna.
 
 
efter det fick han välja vart vi skulle äta lunch och då fanns det bara Mc Donalds som alternativ. :P Sen har vi handlat och åkte och fikade hemma hos Johan, August och Alice.
lämnade av en väldigt trött William hemma för ca 1h sen.
 
Har dammsugit och moppat här hemma, snart kommer mamma hem då ska vi göra lax och räk tårtor till imorn. och sen ska vi ha vårat lilla midsommarfirande ikväll eftersom jag åker till Hanna i Dalsland imorn!
 
mobil-appen verkar ligga nere just nu så kanske inte blir lika många inlägg i helgen tyvärr. svårt att komma till datorn lika ofta som man kan slänga iväg ett blogginlägg via mobilen..
 
men glad misommar på er mina få men ack så fina bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

En gång till trevlig midsommar och många kramar

2012-06-22 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0