Slöardag!

Idag sov jag ut och sen började jag läsa en bok. En VANLIG bok ;) konstigt att man trots att man har sommarlov nästan får dåligt samvete för att man läser en icke skolbok :p

Igår var jag förbi pihlströms och gungade lite med A&A. Så himla sött när August vill gunga sin lillasyster <3

Sen har jag gått mina 2 introdagar på nya jobbet nu och jag tänker inte skriva om det så mycket för då kommer detta bli en väldigt negativ blogg i några veckor.. Som ny och 2/3s sjuksköterska ser jag saker med nya ögon, och det stället har måånga fel :(

Men tillbaka till något positivt, ikväll ska jag träffa Alexandra :) längesen vi sågs nu eftersom hon läser till läkare i Göteborg och jag läser i Linkan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0