lagom irriterande!

åååh.. jag blir så irriterad på mig själv.
hade Läkemedelsberäkningstenta idag, kände mig ganska säker när jag lämnade in tentan,
meen fick det bekräftat att jag missat ett steg i en uträkning när jag kom ut ur tentasalen. och eftersom vi måste ha 100% på dessa tentor vet jag att jag blir tvungen att göra omtenta... SUCK!

förra terminen kuggade jag första tentan för jag missade att ta ett tal x7 men klarade omtentan
denna terminen kuggar jag tentan för att jag missade att ta ett tal -2 :(
men men, bara att ta nya tag och göra omtentan 25e maj.. inte hela världen, dessa tentor är det inte så mycket plugg till för jag KAN läkemedelsberäkning...

dagen idag har jag mest tagit det lugnt och fixat det sista inför imorn
för imorn kommer mina älskade föräldrar hit :D
SSKål ska ha familjesittning och visa våra föräldrar hur en sittning i "vår värld" går till.. ska bli såå skoj!!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att familjesittningen gick bra och ha det så bra många kramar

2012-03-05 @ 13:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0