praktik och träning

det är vad mitt liv består av just nu,,
har gått 3 pass på praktiken och känner att jag börjar komma in lite i hur avdelningen fungerar.. Är inte riktigt kompis med Peer learning som de kör med på avdelningen (att vi studenter går 2 och 2) men jag är inte den som är den så jag får ge det en chans..

efter "jobbet" idag cyklade jag ner till Medley och sprang intervaller i 45 min och körde sen lite armar och mage på det.. känner mig sådär härligt slut i kroppen nu och tar det lugnt i soffan..

Ikväll ska jag på bio med en kompis, this means war står på schemat.. verkar vara en klassisk amerikansk actionkomedi. ska bli skoj! och efter hård träning är jag värd lite avkoppling och popcorn, så det så!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Kör hårt och ha det bra

2012-03-17 @ 09:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0