Snygg?

Nej jag kan inte säga att jag tillhör den tränigskategorin ;)
Jag kör istället på ju fulare jag blir desto mer bränner jag! Idag stod intervaller på schemat.. Sjuukt jobbigt men desto stoltare (och fulare) när jag tog mig igenom hela :)

Och nu ägnar jag någon rad eller 2 till Marika Fogle! Nu uppdaterar jag mer än en gång om dagen, jag gör "mitt" jobb.. Så du får gärna göra ditt och maila mig ;) ( har du redan mailat kan du bortse från dessa rader)

Om en timma kommer några vänner över på middag och brädspel :D dags att sätta fart med maten!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Vad blir det för mat

2012-03-12 @ 17:25:11
Postat av: Emelie

vi åt kyckling, couscous, sweetchilisås och en grekisk sallad till detta :) det blev jättegott!

2012-03-12 @ 22:51:28
URL: http://musikaltjejen.blogg.se/
Postat av: Bengt-Arne

Det tror jag säkert

2012-03-13 @ 14:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0