US and A igen!!

igårkväll blev det klart! biljetterna är betalade.
Jag och Hanna åker till Seattle 7-21 Augusti :D åååh gud så jag längtar!
Vi har pratat om att åka på en "sista sommarlovs resa" ett tag nu, eftersom jag (om allt går som det ska) blir legitimerad sjuksköterska och Hanna blir byggingenjör nästa sommar så är denna sommaren sista chansen att bara kunna åka iväg och ha det GÖTT!

får fjärilar i magen bara jag tänker på det, du och jag babe <3

första bilden jag kan hitta på oss.. januari 2009

du och jag mot världen, Nya Zeeland 2009

halloweenparty 2010.

kravall i Linköping 2011

USA 2012 :D :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni får ha så skoj :) kram

2012-03-27 @ 16:29:06
URL: http://entillandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0