Galet stolt!

Efter lite skolarbete cyklade jag ner till gymmet och utmanade löpbandet. Jag brukar köra intervaller men när jag sprungit första intervallen kände jag mig stark och satte då målet att inte sluta springa förns displayen visade att jag sprungit 5km.. 35min senare var målet nått!
HERRRRREGUD vad stolt jag är över mig själv! 5km.. Hade någon sagt det till mig när jag började träna mer i januari hade jag bara skrattat åt dem..
Resten av dagen ska jag diska och plocka lite i lägenheten och ikväll ska jag på ledningsmöte med spexet. :)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är bara att ligga i, ha det bra många kramar

2012-05-29 @ 18:03:20
Postat av: Emelie

Duktig du är :)

2012-05-30 @ 11:47:52
URL: http://entillandersson.blogg.se/
Postat av: Tina

Superbra sis! Jag körde morgonjogg i spåret i morse :-)

2012-05-30 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0